شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز
جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

کم کم غروب ماه خدا نزدیک می شود

1


روز آخر شده و حال عجیبی دارم
روی لب ذکر دعاهای یجیبی دارم

سفره ی مغفرتش زود به اتمام رسید
سه دهه این دل من پای مناجات دوید

سه دهه رنگ خدا، رنگ ولایت دیدم
هرشب از داغ حسین بن علی رنجیدم

دهه ی اول آن یاد محرم بودیم
هر شبش یاد شبی از دهه ی غم بودیم

دهه ی دوم این ماه جلی شد دلمان
راهی جشن حسن جان نبی شد دلمان

سه شب قدر گذشت و بگرفتیم جلا
کاش امضا شده باشد سفر کرب وبلا

نام حیدر که شنیدیم چنان در و صدف
پر کشیدیم همه تا سر ایوان نجف

ای خدا عیدی مان را بنویسید حرم
روزی سینه زنان را بنویسید حرم

روزی اشک محرم بنویسید مرا
دل لبریز ز ماتم بنویسید مرا



نوشته شده توسط HABIB .P
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز

آخرین نظرات

کم کم غروب ماه خدا نزدیک می شود

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

1


روز آخر شده و حال عجیبی دارم
روی لب ذکر دعاهای یجیبی دارم

سفره ی مغفرتش زود به اتمام رسید
سه دهه این دل من پای مناجات دوید

سه دهه رنگ خدا، رنگ ولایت دیدم
هرشب از داغ حسین بن علی رنجیدم

دهه ی اول آن یاد محرم بودیم
هر شبش یاد شبی از دهه ی غم بودیم

دهه ی دوم این ماه جلی شد دلمان
راهی جشن حسن جان نبی شد دلمان

سه شب قدر گذشت و بگرفتیم جلا
کاش امضا شده باشد سفر کرب وبلا

نام حیدر که شنیدیم چنان در و صدف
پر کشیدیم همه تا سر ایوان نجف

ای خدا عیدی مان را بنویسید حرم
روزی سینه زنان را بنویسید حرم

روزی اشک محرم بنویسید مرا
دل لبریز ز ماتم بنویسید مرا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
HABIB .P

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">