شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز
چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"به همت سایت همه با هم و وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"


به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز به نقل از همه باهم، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان مسابقه وبلاگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند، این مسابقه با عنوان " #من_یک_بسیجی_ام" از تاریخ 26آبان لغایت 5 آذر سال جاری برگزار میشود.
علاقه مندان میتوانند آثار خود را در محور های:
بسیج و علم، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و شهادت، بسیج و امنیت پایدار، بسیج و فرهنگ، بسیج و جهاد، بسیج و بصیرت، در قالب های یادداشت، دل نوشته، عکس نوشته و پوستر، اینفوگرافیک، مقاله و کلیپ تولید و به آدرس info@baham91.ir ویا در قسمت نظرات این خبر ارسال نمایید.
به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


نوشته شده توسط HABIB .P
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز

آخرین نظرات

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"به همت سایت همه با هم و وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مسابقه وبلاگی " #من_یک_بسیجی_ام"


به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز به نقل از همه باهم، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان مسابقه وبلاگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند، این مسابقه با عنوان " #من_یک_بسیجی_ام" از تاریخ 26آبان لغایت 5 آذر سال جاری برگزار میشود.
علاقه مندان میتوانند آثار خود را در محور های:
بسیج و علم، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و شهادت، بسیج و امنیت پایدار، بسیج و فرهنگ، بسیج و جهاد، بسیج و بصیرت، در قالب های یادداشت، دل نوشته، عکس نوشته و پوستر، اینفوگرافیک، مقاله و کلیپ تولید و به آدرس info@baham91.ir ویا در قسمت نظرات این خبر ارسال نمایید.
به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
HABIB .P

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">