شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز
جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

اسرائیل و جنون کودک‌کشی+تصاویر

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز،صهیونیست‌ها از آغاز انتفاضه دوم، سپتامبر ۲۰۰۰، تا ماه آوریل ۲۰۱۳، بیش از ۱۵۰۰ کودک فلسطینی را به قتل رسانده‌اند. سربازان اسرائیلی و ماموران موساد، به آزار جنسی، شکنجه و قاچاق اعضای بدن کودکان بی‌گناه فلسطینی متهم می باشند.

 

 

 

 

 به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز، رفتار نیروهای اشغالگر با کودکان فلسطینی داستان فاجعه‌باری است که هر روز برای آن ملت مظلوم تکرار می‌شود. بازداشت، خشونت، تهدید و آزار و در نهایت قتل چیزی است که روزانه در انتظار کودکان بی‌دفاع فلسطینی است. سربازان صهیونیست در صحنه‌های هجوم همیشه حضور کودکان را نادیده می‌گیرند و بدون توجه به آن که کودکی در آن نزدیکی یا در محل وقوع حمله است به جنایت‌های خود دست می‌یازند. کودکان بی‌شماری وجود دارند که جان دادن پدر، مادر و یا دیگر اعضای خانواده خود را در اثر بمباران‌ها و یا شلیک مستقیم صهیونیست‌ها ایستاده و با بهت و حیرت تماشا کرده‌اند.

رفتار نیروهای اشغالگر با کودکان فلسطینی داستان فاجعه‌باری است که هر روز برای آن ملت مظلوم تکرار می‌شود.



صهیونیست‌ها حتی گاهی برای تمرین و وقت گذرانی نیز به سمت کودکان فلسطینی آتش گشوده و خاطرات شیرین خود از این جنایت‌ها را در فضاهای مجازی برای دیگر همپالگی‌های خود توصیف می‌کنند. این درحالیست که چنین اقداماتی در ردیف جنایات جنگی قرار می‌گیرد. اما گوش شنوا و چشم بینایی برای بررسی جنایت‌های هر روزه صهیونیست‌ها وجود ندارد. کودکان فلسطینی بارها شاهد ربوده شدن دوستان خود به دست سربازان اسرائیلی بوده‌اند. سربازان اسرائیلی و ماموران سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، به آزار جنسی، شکنجه و قاچاق اعضای بدن کودکان بی‌گناه فلسطینی متهم می باشند.

در طول انتفاضه دوم از سپتامبر سال ۲۰۰۰ تا آوریل سال جاری میلادی، ۱۵۱۸ کودک فلسطینی به دست نیروهای ارتش صهیونیستی به قتل رسیده‌اند.



بدرفتاری با کودکان فلسطینی از سوی تمامی اقشار اشغالگران دیده می‌شود و فقط نظامیان نیستند که تشنه خون کودک فلسطینی می باشند. برای مثال در هشتم اکتبر ۲۰۱۰ پس از پایان نماز جمعه فلسطینیان که با اعتراضات ضد اسرائیلی همراه بود؛ رهبر یهودیان شهرک‌نشین در بیت‌المقدس شرقی در نزدیکی منطقه سیلوان، دو کودک فلسطینی را با خودروی شخصی خود زیر گرفت و از صحنه اتفاق گریخت. ایلاد یکی از سازمان‌های تندروی یهودی است که برای توسعه ساخت‌ و ساز شهرک‌های یهودی‌نشین در منطقه سیلوان تلاش می‌کند و رهبری آن به عهده دیوید بعیری است که عمران منصور ۱۱ ساله و ایاد غیط ۱۰ ساله را با اتومبیل خود به شدت مصدوم کرد.

سلاخی کودکان فلسطینی
بر اساس آمارهای رسمی دولت خودگران فلسطین، در طول انتفاضه دوم از سپتامبر سال ۲۰۰۰ تا آوریل سال جاری میلادی، ۱۵۱۸ کودک فلسطینی به دست نیروهای ارتش صهیونیستی به قتل رسیده‌اند. در سال ۲۰۰۶، سن و سال ۳۱ درصد از کودکان کشته شده فلسطینی ۱۲ و زیر آن بود. اکثریت کودکان در اثر ضرباتی به ترتیب به سر، سینه و بیش از یک اندام جان خود را از دست می‌دهند. تنها طی جنگ ۲۲ روزه، اسرائیلی‌ها بیش از ۳۵۰ کودک فلسطینی را کشتند.

در طول سیزده سال قبل بیش از ۶۰۰۰ کودک فلسطینی نیز در اثر حملات صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.



بدین ترتیب در طول سیزده سال قبل به ازای هر سه روز یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله و یا در زیر آوارهای ناشی از بمب‌ها و خمپاره‌های صهیونیست‌ها جان خود را از دست داده است. همچنین وزارت اطلاع‌رسانی دولت خودگردان فلسطین اعلام کرده است در طول سیزده سال قبل بیش از ۶۰۰۰ کودک فلسطینی نیز در اثر حملات صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند. با این وجود ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان جانی همچنان به کشتار و زخمی کردن کودکان فلسطینی ادامه می‌دهند.

از زمان آغاز انتفاضه دوم بیش از ۹۰۰۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی دستگیر و روانه زندان‌های صهیونیستی شده‌اند.



از انتفاضه تا روزهای جنایت

عملیات موسوم به “روزهای ندامت” در سی‌ام سپتامبر ۲۰۰۴ آغاز و تا ۱۶ اکتبر همان سال ادامه یافت. در طی دو هفته اول این حمله وسیع به نوار غزه بیش از ۳۰ کودک فلسطینی کشته شدند. شکی نیست که کشتار کودکان آن هم در این حد وسیع جنایت جنگی محسوب می‌شود. در طول انتفاضه دوم تا عملیات روزهای ندامت به ازای هر اسرائیلی هلاک‌شده پنج کودک فلسطینی کشته شده بود.

در عملیات موسوم به “روزهای ندامت” بیش از ۳۰ کودک فلسطینی کشته شدند.



نیروهای اسرائیلی از آغاز انتفاضه تا پیش از عملیات فوق جان حداقل ۶۰۰ کودک فلسطینی زیر ۱۷ سال را گرفته بودند. خردسال‌ترین کودکان به قتل رسیده ۱۳ نوزادی بودند که حتی فرصت نفس کشیدن در این دنیا را نیافتند و به سبب ممانعت از رسیدن آمبولانس‌ها به بیمارستان‌ها هنگام عبور از ایست‌های بازرسی در شکم مادرانشان و یا در اثر وضع حمل در آمبولانس و عدم وجود متخصص زایمان مردند. با این حال رسانه‌های جهانی یهود همواره فلسطینی‌ها را تروریست معرفی کرده و سربازان اسرائیل را در حال دفاع از خود و غیرنظامیان معرفی می‌کند.

طی جنگ ۲۲ روزه، اسرائیلی‌ها بیش از ۳۵۰ کودک فلسطینی را کشتند.



ستون وحشت

بر اساس آمار و اسناد موجود دربارهٔ تعداد قربانیان و سلاح های مورد استفاده درحمله به باریکه غزه، پس از جنگ ۲۲ روزه عملیات «ستون ابر» شدیدترین تجاوز اسرائیل به غزه بوده است. این عملیات تهاجم هشت‌ روزه اسرائیل به غزه بود که در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲، با ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس در غزه آغاز شد. در طول این عملیات، صهیونیست‌ها بیش از ۱۵۰۰ منقطه در نوار غزه از جمله پست‌های فرماندهی حماس، وزارت کشور و دیگر ساختمان‌های دولتی و همچنین ده‌ها خانه و آپارتمان مسکونی را هدف حمله قرار دادند. بین ۱۵۸ تا ۱۷۷ فلسطینی در این حملات کشته‌ شدند. همچنین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ فلسطینی نیز زخمی ‌شدند. بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ خانوار فلسطینی نیز بر اثر این حملات آواره شدند. در این عملیات ۴۱ کودک فلسطینی از جمله هفت کودک شیرخواره جان خود را از دست دادند و  آمریکا، انگلستان، کانادا و آلمان و کشورهای غربی دیگر حمایت‌شان را از حق دفاع اسرائیل ابراز داشتند.

در عملیات «ستون ابر» ۴۱ کودک فلسطینی از جمله هفت کودک شیرخواره به دست جانیان یهود کشته شدند.



مرکز «دیدبان حقوق بشر اروپایی ـ مدیترانه‌ای» با انتشار یافتن گزارشی در دسامبر ۲۰۱۲ به موضوع ۴۱ کودک قربانی این عملیات پرداخت و خواهان زمینه‌سازی برای محاکمه صهیونیست‌ها به سبب ارتکاب این جنایت جنگی شد. اغلب قربانیان عملیات ستون ابر غیرنظامی بودند. در میان کودکان مقتول ۲۱ کودک زیر ۱۰ سال نیز به دست نیروهای اسرائیلی کشته شدند.

مرکز دیدبان حقوق بشر اروپاییـ مدیترانه‌ای در گزارش خود بزرگ‌ترین جنایت ضد بشری در درگیری‌های مسلحانه را هدف قرار دادن کودکان در حملات نظامی و بمباران هوایی با بهره‌گیری از تکنولوژی ردگیری دقیق عنوان کرده بود و تمامی این اعمال نیز در عملیات ستون وحشت دیده می‌شد. این گزارش رژیم صهیونیستی را با ارتکاب این جنایت جنگی ناقض تمامی قوانین بین‌المللی مربوط به حمایت از کودکان و معاهده چهارم کنوانسیون ژنو معرفی کرد و از تمامی کمیته‌های ویژه وابسته به شورای حقوق بشر بین‌الملل و طرف‌های بین‌المللی مرتبط خواست که تحقیقاتی را دربارهٔ سوء استفاده رژیم صهیونیستی از قدرت و هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان و کودکان فلسطینی آغاز کنند. خواسته‌ای که همچون همیشه بی‌پاسخ ماند تا صهیونیست‌ها همچنان به کودک‌کشی خود ادامه دهند.

رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایات جنگی ناقض تمامی قوانین بین‌المللی مربوط به حمایت از کودکان و معاهده چهارم کنوانسیون ژنو است.



کودکان فلسطینی: سپر انسانی صهیونیست‌ها

در نوامبر ۲۰۱۱، معمر مشنی (Moammar Mashni)، بنیان‌گذار بنیاد «استرالیایی‌ها برای فلسطین» دربارهٔ کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نوشت: «علی‌رغم یاوه‌سرایی در مورد این که فلسطینی‌ها از کودکان خود به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند؛ چنین چیزی هیچگاه حتی برای یک بار هم اثبات نشده است. در حالی که در اکتبر ۲۰۱۰ دو سرباز اسرائیلی یک پسر بچه ۹ ساله فلسطینی را سپر انسانی خود قرار دادند. بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰، صهیونیست‌ها پانزده بار جان کودکان فلسطینی را سپر بلای خود کرده‌اند.»

صهیونیست‌ها کودکان فلسطینی را به صورت سپر انسانی جیپ‌های خود می‌بندند.



سپر قرار دادن کودکان توسط صهیونیست‌ها دختر و پسر نمی‌شناسد و بارها دختر بچه‌های فلسطینی نیز این جنایت یهود را تجربه کرده‌اند. آمار زیر در پایگاه اینترنتی گروه بین‌المللی دفاع از کودکان، شاخه فلسطین (DCI-Palestine)، انتشار یافته است. با توجه به ملاحظات امنیتی، این گروه اسامی کودکان را به طور کامل منتشر نمی‌کند:

۱۵ آوریل ۲۰۰۴: م. ب. ۱۳ ساله، طی یک زد و خورد ۴ ساعته به زره‌پوش یک جیپ نظامی اسرائیلی بسته شد.

۲۶ فوریه ۲۰۰۷: آ. ای. ۱۵ ساله، اسلحه را به سوی او نشانه گرفته و مجبورش کردند طی گشت نظامی پیشاپیش نظامیان حرکت کند.

با نشانه گرفتن اسلحه به سوی کودکان آنها را پیشاپیش سربازان حرکت می‌دهند.



۲۵ فوریه ۲۰۰۷: ج. د. ۱۱ ساله، با نشانه گرفتن اسلحه به سویش پیشاپیش سربازان حرکت داده شد. او را مجبور کردند وارد یک خانه متروکه شده و به جستجوی مبارزان بپردازد.

۱۱ آوریل ۲۰۰۷: ای. م. ۱۴ ساله، در طی یک زد و خورد او را در مقابل زره پوش یک جیپ نظامی نشاندند.

۱۱ آوریل ۲۰۰۷: او. ج. ۱۵ ساله، کودک دیگری بود که او را به زره پوش جیپ بستند.

سربازان اسرائیلی بارها پسر بچه‌های فلسطینی را سپر انسانی خود قرار داده‌اند.



۴ ژانویه ۲۰۰۹: آ. س. ۱۴ ساله، به مدت ده روز بازداشت شده بود و در روزهای جنگ ۲۲ روزه از او برای جستجوی خانه به خانه غزه استفاده می‌شد.

۵ ژانویه ۲۰۰۹: آ. آ. ۱۵ ساله، آ. آ. ۱۶ ساله، ن. آ. ۱۷ ساله، ک. آ. ۱۵ ساله و ح. آ. ۱۲ ساله به مدت چهار روز در نزدیکی پایگاه نظامی اسرائیلی‌ها در غزه بازداشت و نگه داشته شدند تا از حمله احتمالی به این پایگاه جلوگیری شود.

۱۵ ژانویه ۲۰۰۹: ماجد. ر. ۹ ساله، در طی غزه با نشانه‌گیری به سویش او را مجبور کردند کیف‌هایی که احتمالا دارای مواد منفجره بود را بازرسی کند.

۱۸ فوریه ۲۰۱۰: د. آ. دختر ۱۶ ساله فلسطینی که او را هدف گرفته و مجبور کردند خانه‌ای را بازرسی کند.

۱۶ آوریل ۲۰۱۰: س. آ. ۱۴ ساله، با نشانه‌گرفتن به سویش او را مجبور کردند پیشاپیش نظامی‌های اسرائیلی حرکت کند.

در ژوئن ۲۰۱۳، تعداد کودکان فلسطینی بازداشت شده ۱۹۳ نفر بوده است.



کودکان فلسطینی در زندان

علاوه بر کشتار، زندانی کردن کودکان فلسطینی نیز در برنامه نسل‌کشی جانیان یهود ردیف ویژه‌ای برای خود دارد. از زمان آغاز انتفاضه دوم بیش از ۹۰۰۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی دستگیر و روانه زندان‌های صهیونیستی شده‌اند. قابل توجه است که در سال ۲۰۱۲ فلسطینی‌ها شاهد افزایش شدید بازداشت کودکانشان به دست نیروهای اسرائیل بودند. این درحالیست که تقریبا نیمی از ملت فلسطین زیر ۱۸ سال سن دارند. حدود ۲۵۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند. ۴۷ نفر از این زندانیان کمتر از ۱۶ سال سن دارند.

کودکان دستگیر شده از لحظه بازداشت تا انتقال و بازجویی به شدت از صهیونیست‌ها کتک می‌خورند.



در ژوئن ۲۰۱۳، تعداد کودکان فلسطینی بازداشت شده ۱۹۳ نفر بود که به دادگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها فرستاده شده‌اند. ۴۱ نفر از این کودکان بین ۱۲ تا ۱۵ سال سن داشتند. این آمار بالاتر از میانگین کودکان دستگیر شده در این سن در سه سال قبل بوده است که نشان دهنده افزایش سختگیری بر کودکان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها است. بر اساس گزارش کمیته حقوق کودکان سازمان ملل در ماه ژوئن، نیروهای اسرائیلی به رفتار ددمنشانه خود با کودکان ادامه می‌دهند که شامل بدرفتاری با کودکان در بازداشتگاه‌‌های نظامی اسرائیل می‌باشد.

آمارها نشان دهنده افزایش سختگیری بر کودکان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها است.



این گزارش جزئیات خشونت علیه کودکان را نیز بررسی کرده است. در ۹۷ درصد موارد، به کودکان فلسطینی دستبند زده می‌شود. ۹۵ درصد از دستگیرشدگان با چشم بند به بازداشتگاه منتقل می‌شوند و در ۹۹ درصد موارد هیچ وکیلی هنگام بازجویی حاضر نیست. در ۷۴ درصد موارد کودکان دستگیر شده از لحظه بازداشت تا انتقال و بازجویی به شدت از صهیونیست‌ها کتک می‌خورند و ۱۹ درصد از کودکان دستگیر شده در سلول‌های انفرادی زندانی می‌شوند. بدیهی است که این موارد تنها بخش کوچکی از جنایت‌هایی است که در زندان‌ها و بازداشت‌گاه‌های صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی اتفاق می‌افتد.

درخواست‌های بین‌المللی برای انجام تحقیقات دربارهٔ هدف قرار دادن عمدی کودکان فلسطینی بی‌پاسخ مانده است تا صهیونیست‌ها همچنان به کودک‌کشی خود ادامه دهند.



نوشته شده توسط HABIB .P
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز

آخرین نظرات

اسرائیل و جنون کودک‌کشی+تصاویر

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز،صهیونیست‌ها از آغاز انتفاضه دوم، سپتامبر ۲۰۰۰، تا ماه آوریل ۲۰۱۳، بیش از ۱۵۰۰ کودک فلسطینی را به قتل رسانده‌اند. سربازان اسرائیلی و ماموران موساد، به آزار جنسی، شکنجه و قاچاق اعضای بدن کودکان بی‌گناه فلسطینی متهم می باشند.

 

 

 

 

 به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز، رفتار نیروهای اشغالگر با کودکان فلسطینی داستان فاجعه‌باری است که هر روز برای آن ملت مظلوم تکرار می‌شود. بازداشت، خشونت، تهدید و آزار و در نهایت قتل چیزی است که روزانه در انتظار کودکان بی‌دفاع فلسطینی است. سربازان صهیونیست در صحنه‌های هجوم همیشه حضور کودکان را نادیده می‌گیرند و بدون توجه به آن که کودکی در آن نزدیکی یا در محل وقوع حمله است به جنایت‌های خود دست می‌یازند. کودکان بی‌شماری وجود دارند که جان دادن پدر، مادر و یا دیگر اعضای خانواده خود را در اثر بمباران‌ها و یا شلیک مستقیم صهیونیست‌ها ایستاده و با بهت و حیرت تماشا کرده‌اند.

رفتار نیروهای اشغالگر با کودکان فلسطینی داستان فاجعه‌باری است که هر روز برای آن ملت مظلوم تکرار می‌شود.



صهیونیست‌ها حتی گاهی برای تمرین و وقت گذرانی نیز به سمت کودکان فلسطینی آتش گشوده و خاطرات شیرین خود از این جنایت‌ها را در فضاهای مجازی برای دیگر همپالگی‌های خود توصیف می‌کنند. این درحالیست که چنین اقداماتی در ردیف جنایات جنگی قرار می‌گیرد. اما گوش شنوا و چشم بینایی برای بررسی جنایت‌های هر روزه صهیونیست‌ها وجود ندارد. کودکان فلسطینی بارها شاهد ربوده شدن دوستان خود به دست سربازان اسرائیلی بوده‌اند. سربازان اسرائیلی و ماموران سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، به آزار جنسی، شکنجه و قاچاق اعضای بدن کودکان بی‌گناه فلسطینی متهم می باشند.

در طول انتفاضه دوم از سپتامبر سال ۲۰۰۰ تا آوریل سال جاری میلادی، ۱۵۱۸ کودک فلسطینی به دست نیروهای ارتش صهیونیستی به قتل رسیده‌اند.



بدرفتاری با کودکان فلسطینی از سوی تمامی اقشار اشغالگران دیده می‌شود و فقط نظامیان نیستند که تشنه خون کودک فلسطینی می باشند. برای مثال در هشتم اکتبر ۲۰۱۰ پس از پایان نماز جمعه فلسطینیان که با اعتراضات ضد اسرائیلی همراه بود؛ رهبر یهودیان شهرک‌نشین در بیت‌المقدس شرقی در نزدیکی منطقه سیلوان، دو کودک فلسطینی را با خودروی شخصی خود زیر گرفت و از صحنه اتفاق گریخت. ایلاد یکی از سازمان‌های تندروی یهودی است که برای توسعه ساخت‌ و ساز شهرک‌های یهودی‌نشین در منطقه سیلوان تلاش می‌کند و رهبری آن به عهده دیوید بعیری است که عمران منصور ۱۱ ساله و ایاد غیط ۱۰ ساله را با اتومبیل خود به شدت مصدوم کرد.

سلاخی کودکان فلسطینی
بر اساس آمارهای رسمی دولت خودگران فلسطین، در طول انتفاضه دوم از سپتامبر سال ۲۰۰۰ تا آوریل سال جاری میلادی، ۱۵۱۸ کودک فلسطینی به دست نیروهای ارتش صهیونیستی به قتل رسیده‌اند. در سال ۲۰۰۶، سن و سال ۳۱ درصد از کودکان کشته شده فلسطینی ۱۲ و زیر آن بود. اکثریت کودکان در اثر ضرباتی به ترتیب به سر، سینه و بیش از یک اندام جان خود را از دست می‌دهند. تنها طی جنگ ۲۲ روزه، اسرائیلی‌ها بیش از ۳۵۰ کودک فلسطینی را کشتند.

در طول سیزده سال قبل بیش از ۶۰۰۰ کودک فلسطینی نیز در اثر حملات صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.



بدین ترتیب در طول سیزده سال قبل به ازای هر سه روز یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله و یا در زیر آوارهای ناشی از بمب‌ها و خمپاره‌های صهیونیست‌ها جان خود را از دست داده است. همچنین وزارت اطلاع‌رسانی دولت خودگردان فلسطین اعلام کرده است در طول سیزده سال قبل بیش از ۶۰۰۰ کودک فلسطینی نیز در اثر حملات صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند. با این وجود ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان جانی همچنان به کشتار و زخمی کردن کودکان فلسطینی ادامه می‌دهند.

از زمان آغاز انتفاضه دوم بیش از ۹۰۰۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی دستگیر و روانه زندان‌های صهیونیستی شده‌اند.



از انتفاضه تا روزهای جنایت

عملیات موسوم به “روزهای ندامت” در سی‌ام سپتامبر ۲۰۰۴ آغاز و تا ۱۶ اکتبر همان سال ادامه یافت. در طی دو هفته اول این حمله وسیع به نوار غزه بیش از ۳۰ کودک فلسطینی کشته شدند. شکی نیست که کشتار کودکان آن هم در این حد وسیع جنایت جنگی محسوب می‌شود. در طول انتفاضه دوم تا عملیات روزهای ندامت به ازای هر اسرائیلی هلاک‌شده پنج کودک فلسطینی کشته شده بود.

در عملیات موسوم به “روزهای ندامت” بیش از ۳۰ کودک فلسطینی کشته شدند.



نیروهای اسرائیلی از آغاز انتفاضه تا پیش از عملیات فوق جان حداقل ۶۰۰ کودک فلسطینی زیر ۱۷ سال را گرفته بودند. خردسال‌ترین کودکان به قتل رسیده ۱۳ نوزادی بودند که حتی فرصت نفس کشیدن در این دنیا را نیافتند و به سبب ممانعت از رسیدن آمبولانس‌ها به بیمارستان‌ها هنگام عبور از ایست‌های بازرسی در شکم مادرانشان و یا در اثر وضع حمل در آمبولانس و عدم وجود متخصص زایمان مردند. با این حال رسانه‌های جهانی یهود همواره فلسطینی‌ها را تروریست معرفی کرده و سربازان اسرائیل را در حال دفاع از خود و غیرنظامیان معرفی می‌کند.

طی جنگ ۲۲ روزه، اسرائیلی‌ها بیش از ۳۵۰ کودک فلسطینی را کشتند.



ستون وحشت

بر اساس آمار و اسناد موجود دربارهٔ تعداد قربانیان و سلاح های مورد استفاده درحمله به باریکه غزه، پس از جنگ ۲۲ روزه عملیات «ستون ابر» شدیدترین تجاوز اسرائیل به غزه بوده است. این عملیات تهاجم هشت‌ روزه اسرائیل به غزه بود که در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲، با ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس در غزه آغاز شد. در طول این عملیات، صهیونیست‌ها بیش از ۱۵۰۰ منقطه در نوار غزه از جمله پست‌های فرماندهی حماس، وزارت کشور و دیگر ساختمان‌های دولتی و همچنین ده‌ها خانه و آپارتمان مسکونی را هدف حمله قرار دادند. بین ۱۵۸ تا ۱۷۷ فلسطینی در این حملات کشته‌ شدند. همچنین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ فلسطینی نیز زخمی ‌شدند. بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ خانوار فلسطینی نیز بر اثر این حملات آواره شدند. در این عملیات ۴۱ کودک فلسطینی از جمله هفت کودک شیرخواره جان خود را از دست دادند و  آمریکا، انگلستان، کانادا و آلمان و کشورهای غربی دیگر حمایت‌شان را از حق دفاع اسرائیل ابراز داشتند.

در عملیات «ستون ابر» ۴۱ کودک فلسطینی از جمله هفت کودک شیرخواره به دست جانیان یهود کشته شدند.



مرکز «دیدبان حقوق بشر اروپایی ـ مدیترانه‌ای» با انتشار یافتن گزارشی در دسامبر ۲۰۱۲ به موضوع ۴۱ کودک قربانی این عملیات پرداخت و خواهان زمینه‌سازی برای محاکمه صهیونیست‌ها به سبب ارتکاب این جنایت جنگی شد. اغلب قربانیان عملیات ستون ابر غیرنظامی بودند. در میان کودکان مقتول ۲۱ کودک زیر ۱۰ سال نیز به دست نیروهای اسرائیلی کشته شدند.

مرکز دیدبان حقوق بشر اروپاییـ مدیترانه‌ای در گزارش خود بزرگ‌ترین جنایت ضد بشری در درگیری‌های مسلحانه را هدف قرار دادن کودکان در حملات نظامی و بمباران هوایی با بهره‌گیری از تکنولوژی ردگیری دقیق عنوان کرده بود و تمامی این اعمال نیز در عملیات ستون وحشت دیده می‌شد. این گزارش رژیم صهیونیستی را با ارتکاب این جنایت جنگی ناقض تمامی قوانین بین‌المللی مربوط به حمایت از کودکان و معاهده چهارم کنوانسیون ژنو معرفی کرد و از تمامی کمیته‌های ویژه وابسته به شورای حقوق بشر بین‌الملل و طرف‌های بین‌المللی مرتبط خواست که تحقیقاتی را دربارهٔ سوء استفاده رژیم صهیونیستی از قدرت و هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان و کودکان فلسطینی آغاز کنند. خواسته‌ای که همچون همیشه بی‌پاسخ ماند تا صهیونیست‌ها همچنان به کودک‌کشی خود ادامه دهند.

رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایات جنگی ناقض تمامی قوانین بین‌المللی مربوط به حمایت از کودکان و معاهده چهارم کنوانسیون ژنو است.



کودکان فلسطینی: سپر انسانی صهیونیست‌ها

در نوامبر ۲۰۱۱، معمر مشنی (Moammar Mashni)، بنیان‌گذار بنیاد «استرالیایی‌ها برای فلسطین» دربارهٔ کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نوشت: «علی‌رغم یاوه‌سرایی در مورد این که فلسطینی‌ها از کودکان خود به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند؛ چنین چیزی هیچگاه حتی برای یک بار هم اثبات نشده است. در حالی که در اکتبر ۲۰۱۰ دو سرباز اسرائیلی یک پسر بچه ۹ ساله فلسطینی را سپر انسانی خود قرار دادند. بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰، صهیونیست‌ها پانزده بار جان کودکان فلسطینی را سپر بلای خود کرده‌اند.»

صهیونیست‌ها کودکان فلسطینی را به صورت سپر انسانی جیپ‌های خود می‌بندند.



سپر قرار دادن کودکان توسط صهیونیست‌ها دختر و پسر نمی‌شناسد و بارها دختر بچه‌های فلسطینی نیز این جنایت یهود را تجربه کرده‌اند. آمار زیر در پایگاه اینترنتی گروه بین‌المللی دفاع از کودکان، شاخه فلسطین (DCI-Palestine)، انتشار یافته است. با توجه به ملاحظات امنیتی، این گروه اسامی کودکان را به طور کامل منتشر نمی‌کند:

۱۵ آوریل ۲۰۰۴: م. ب. ۱۳ ساله، طی یک زد و خورد ۴ ساعته به زره‌پوش یک جیپ نظامی اسرائیلی بسته شد.

۲۶ فوریه ۲۰۰۷: آ. ای. ۱۵ ساله، اسلحه را به سوی او نشانه گرفته و مجبورش کردند طی گشت نظامی پیشاپیش نظامیان حرکت کند.

با نشانه گرفتن اسلحه به سوی کودکان آنها را پیشاپیش سربازان حرکت می‌دهند.



۲۵ فوریه ۲۰۰۷: ج. د. ۱۱ ساله، با نشانه گرفتن اسلحه به سویش پیشاپیش سربازان حرکت داده شد. او را مجبور کردند وارد یک خانه متروکه شده و به جستجوی مبارزان بپردازد.

۱۱ آوریل ۲۰۰۷: ای. م. ۱۴ ساله، در طی یک زد و خورد او را در مقابل زره پوش یک جیپ نظامی نشاندند.

۱۱ آوریل ۲۰۰۷: او. ج. ۱۵ ساله، کودک دیگری بود که او را به زره پوش جیپ بستند.

سربازان اسرائیلی بارها پسر بچه‌های فلسطینی را سپر انسانی خود قرار داده‌اند.



۴ ژانویه ۲۰۰۹: آ. س. ۱۴ ساله، به مدت ده روز بازداشت شده بود و در روزهای جنگ ۲۲ روزه از او برای جستجوی خانه به خانه غزه استفاده می‌شد.

۵ ژانویه ۲۰۰۹: آ. آ. ۱۵ ساله، آ. آ. ۱۶ ساله، ن. آ. ۱۷ ساله، ک. آ. ۱۵ ساله و ح. آ. ۱۲ ساله به مدت چهار روز در نزدیکی پایگاه نظامی اسرائیلی‌ها در غزه بازداشت و نگه داشته شدند تا از حمله احتمالی به این پایگاه جلوگیری شود.

۱۵ ژانویه ۲۰۰۹: ماجد. ر. ۹ ساله، در طی غزه با نشانه‌گیری به سویش او را مجبور کردند کیف‌هایی که احتمالا دارای مواد منفجره بود را بازرسی کند.

۱۸ فوریه ۲۰۱۰: د. آ. دختر ۱۶ ساله فلسطینی که او را هدف گرفته و مجبور کردند خانه‌ای را بازرسی کند.

۱۶ آوریل ۲۰۱۰: س. آ. ۱۴ ساله، با نشانه‌گرفتن به سویش او را مجبور کردند پیشاپیش نظامی‌های اسرائیلی حرکت کند.

در ژوئن ۲۰۱۳، تعداد کودکان فلسطینی بازداشت شده ۱۹۳ نفر بوده است.



کودکان فلسطینی در زندان

علاوه بر کشتار، زندانی کردن کودکان فلسطینی نیز در برنامه نسل‌کشی جانیان یهود ردیف ویژه‌ای برای خود دارد. از زمان آغاز انتفاضه دوم بیش از ۹۰۰۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی دستگیر و روانه زندان‌های صهیونیستی شده‌اند. قابل توجه است که در سال ۲۰۱۲ فلسطینی‌ها شاهد افزایش شدید بازداشت کودکانشان به دست نیروهای اسرائیل بودند. این درحالیست که تقریبا نیمی از ملت فلسطین زیر ۱۸ سال سن دارند. حدود ۲۵۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند. ۴۷ نفر از این زندانیان کمتر از ۱۶ سال سن دارند.

کودکان دستگیر شده از لحظه بازداشت تا انتقال و بازجویی به شدت از صهیونیست‌ها کتک می‌خورند.



در ژوئن ۲۰۱۳، تعداد کودکان فلسطینی بازداشت شده ۱۹۳ نفر بود که به دادگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها فرستاده شده‌اند. ۴۱ نفر از این کودکان بین ۱۲ تا ۱۵ سال سن داشتند. این آمار بالاتر از میانگین کودکان دستگیر شده در این سن در سه سال قبل بوده است که نشان دهنده افزایش سختگیری بر کودکان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها است. بر اساس گزارش کمیته حقوق کودکان سازمان ملل در ماه ژوئن، نیروهای اسرائیلی به رفتار ددمنشانه خود با کودکان ادامه می‌دهند که شامل بدرفتاری با کودکان در بازداشتگاه‌‌های نظامی اسرائیل می‌باشد.

آمارها نشان دهنده افزایش سختگیری بر کودکان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها است.



این گزارش جزئیات خشونت علیه کودکان را نیز بررسی کرده است. در ۹۷ درصد موارد، به کودکان فلسطینی دستبند زده می‌شود. ۹۵ درصد از دستگیرشدگان با چشم بند به بازداشتگاه منتقل می‌شوند و در ۹۹ درصد موارد هیچ وکیلی هنگام بازجویی حاضر نیست. در ۷۴ درصد موارد کودکان دستگیر شده از لحظه بازداشت تا انتقال و بازجویی به شدت از صهیونیست‌ها کتک می‌خورند و ۱۹ درصد از کودکان دستگیر شده در سلول‌های انفرادی زندانی می‌شوند. بدیهی است که این موارد تنها بخش کوچکی از جنایت‌هایی است که در زندان‌ها و بازداشت‌گاه‌های صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی اتفاق می‌افتد.

درخواست‌های بین‌المللی برای انجام تحقیقات دربارهٔ هدف قرار دادن عمدی کودکان فلسطینی بی‌پاسخ مانده است تا صهیونیست‌ها همچنان به کودک‌کشی خود ادامه دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
HABIB .P

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">