شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز

آخرین نظرات

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز مورّخین در کتاب های مختلفی آورده اند: مردی از نواده های عمر بن خطاب، در مدینه با امام کاظم (علیه السلام) دشمنی می کرد و هر وقت به ایشان می رسید، با کمال گستاخی به علی (علیه السلام) و خاندان رسالت ناسزا می گفت، و بدزبانی می کرد.



http://bayanbox.ir/view/9003854601794647372/n00021313-b.jpg



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۷
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سربازدر طب اسلامی سنتی تاکید بر جوشاندن آب خوراکی زیاد میباشد.

این جوشاندن فقط به علت ضدعفونی کردن و از بین بردن میکروارگانیسمها و باکتریهای مضر و... نیست. بلکه مهمترین علت آن ,سبک کردن آب میباشد.




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۶
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سربازاز قبل شنیده بودیم در مناطقی از غرب آفریقا، گروهی از شیعیان با رهبری شخصیتی که گفته می شد “سید حسن نصرالله آفریقاست” در حال فعالیت های رو به گسترش شیعی و انقلابی هستند. فردی که به واسطه آشنایی با انقلاب اسلامی ایران شیعه شده بود(و به نقلی دیگر، شیعه بوده است و بر اساس مدل امام خمینی(ره) رفع تقیه کرده بود) و ظرف حدود سی سال جریانی را سازماندهی کرده بود که تعداد انگشت شمار شیعیان نیجریه را به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسانده، آن هم شیعیان انقلابی و اکثرا مقلد امام خمینی و آیت الله خامنه ای، اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

 

* * *سید+ابراهیم+زکزکی+و+کاروان+رضوی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۶
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سربازسلام مرا به برادران شیعه سفید پوست، خوش بو و خوشرو در ایران برسان و به آنان بگو از ما سیاهان در سپاه أبی عبدالله بیش از یک نفر نبود 


 
☘شیخ زاکیزاکی رهبر شیعیان نیجریه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۸
HABIB .P

به گزارش  صدای دریا بسیاری از کشورهای استعمارگر مثل آمریکا و انگلیس این استقبال مردم و کاربران از فضای اینترنت و علی الخصوص شبکه های اجتماعی را میدانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود تبدیل کرده اند که جاسوسی از کاربران یکی از اصلی ترین اهداف آنان است؛زیرا این فضا را ساده ترین و به صرفه ترین راه برای رسیدن به اطلاعات مورد نیاز از کاربران کشورهای مختلف می دانند و به وسیله همان اطلاعات در پی تخریب بنیان کشورها و تغییر فرهنگ و آداب و رسوم مردم دنیا به نفع خود هستند.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۸
HABIB .P