شهرستان سرباز

مرجع وبلاگ های شهرستان سرباز

آخرین نظرات

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز،« تکلیف ما در آستانه شهر محرم الحرام چیست؟ تکلیف علمای اعلام و خطبای معظّم در این شهر چیست؟ در این شهر محرم، تکلیف سایر قشرهای ملت چی هست؟»

 

نتیجه تصویری برای محرم خمینی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۰:۵۰
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز،پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

 

نتیجه تصویری برای محرم
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۱
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز، عزاداران حسینی، پروانگانی شیفته نورند که شمع محفل آرای خویش را یافته و از شعله شمع، پیراهنِ عشق پوشیده اند و آماده جان باختن و پرسوختن و فدا شدن اند .

 

نتیجه تصویری برای محرم
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۰:۳۹
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز،صهیونیست‌ها از آغاز انتفاضه دوم، سپتامبر ۲۰۰۰، تا ماه آوریل ۲۰۱۳، بیش از ۱۵۰۰ کودک فلسطینی را به قتل رسانده‌اند. سربازان اسرائیلی و ماموران موساد، به آزار جنسی، شکنجه و قاچاق اعضای بدن کودکان بی‌گناه فلسطینی متهم می باشند.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۰
HABIB .P

به گزارش وبلاگ مرجع شهرستان سرباز، به نقل از  همه با هم، دفاع مقدس از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی در کشور محسوب می شود که به همه جهان نشان دادند امت اسلامی تا خون در رگ هایشان جریان دارد پای ارزش ها و اعتقادات خود ایستاده اند و این دفاع هر روز پر رنگ تر می شود. شاید نوع و ساختارش عوض شده باشد ولی اصل آن پا برجاست.

در جنگ 8 ساله تحمیلی سلاح حرف اول را می‌زد و در جنگ آمروز بصیرت و بینش حرف اول را می‌زند. جنگ دیروز و جنگ امروز دارای یک سری اشتراکات و تفاوت‌هایی با هم است، در بیان اشتراکات این دو جنگ، اولین نقطه اشتراکات، اهداف برپا کنندگان این جنگ‌ها است و نقطه بعدی، اهداف افراد حاضر در جبهه خودی است. در «جنگی که بود و جنگی که هست» هدف دشمن یکی و آن انهدام جبهه مقابل است.

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۸
HABIB .P